Realisering af

Naturpolitikken

Hjørring Kommunes Naturpolitik implementeres og realiseres fortsat igennem nye og etablerede projekter og initiativer.

Mest kendte, er projekterne Naturkommunen Blomstrer Vildt og det årlige Naturmøde i Hirtshals. Men der er sket meget mere. Nye naturområder er etableret, andre er udvidet og nye originale idéer er sat i verden for at virkeliggøre politikkens fire visioner.

Naturpolitikken har også fordret nye og styrket eksisterende samarbejder, og arbejdspraksisser er udviklet og beskrevet i strategier. Få her et overblik over initiativer, projekter, strategier og evalueringer, der er udviklet i politikkens levetid.

Find en kort oversigt over alle kommunale tiltag via knappen herunder.

Liste over kommunale tiltag

Naturpolitik

Se hvad alle snakker om

Artsrigdom, vild natur og natur i byen

Vær med

Fotokonkurrence

Blær dig med æblerøde kinder

Profilering, turisme og bosætning

Vær med

Må vi se dit projekt?

Del dine naturbillede fra Hjørring på Instagram med hashtagget #Naturkommunen. Så viser vi dit billede her. På den måde kan du inspirere andre til at komme ud og få fingrene helt ned i naturen.

This error message is only visible to WordPress admins
There has been a problem with your Instagram Feed.